27. 2. 12

Razglednica s turneje Coma Stereo

Danes me je razveselil pozdrav s turneje Coma Stereo. Pozdravlja tudi vas in prilaga nekaj foto utrinkov s svoje pustolovščine!


Racoon!

V Gentu pijem kavo. Turneja šteje že 12 dni. Ljubljana je bil super štart. Maribor odskočna deska. V Sevnici pa v bazenu ni bilo vode. V Brnu sem dobil palčka. V Budweissu pojedel vso hrano. Iz gole požrešnosti. V Halle so me več kot presenetili in me na koncu podučili: "Nisem še bil v Sloveniji, sem bil pa v Kazahstanu." V Berlinu sem se izgubil v gužvi bendov, a našel prijetno zatočišče v Tiefgrundu. Ilmneau je bil prijetna postojanka, v Amsterdamu pa je palček iz Brna odtacal neznano kam. Haag je bil podoben Inceptionu: turneja v turneji. Aja, pa morje sem videl! Včerajšnji Gent pa še enkrat super. Namesto GPS-a je bil kar kolesar.
                       
Danes me čaka Antwerpen, potem skočim še v Švico in se za malce dlje ustavim v Italiji. Se vidiva kmalu!

Tvoj,
Haag

Haag

Haag

Haag

Halle
Halle



Ilmenau
Foto: A.K. in Goran Jovanović

Za poslastico pa še intervju iz Gala hale (16. 2. 2012), ki bo v skrajšani različi objavljen na Šouviziji.

   
In še en komadič s špila v Gala hali. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar