23. 4. 12

Nikki Louder, The Kojn Balkan Tour Report

Predzadnji dan


Koprivnica,popoldan okol 5h. Sonce,mal se zajebavamo po mestu. Perc reku da je podobna mestu iz trumanovga sova. Se strinjam. Verjetno se vsi,ovci pa film ni bil vsec. Klub se imenuje kugla. Mi je vsecen,sam bekstejdza nima. Mal zivcni gor pa dol,gremo v najblizji lokal. Pogled mi skoz uhaja levo k deklinam. Mi ga vrne nazaj punca s kratko cupo. Ko odhajamo ji recem cav,tako da ne slisi in mi samo prebere z ust. Odvrne mi bok (tko sm js prebral z njenih). Dost. Peri,zanic tobak s pumpe,peri. Ob 11h prvi bend moskau. Wau,kapo dol. 18 letniki,hude ideje,bas linije,minimal bobn,nik kejv vokal. Zelo zelo uzivam. Od lokalnega benda dobim odlicne vibracije,takih ze dolg ne. Vec punc na koncertu kot tipov. Neverjetno! Mare zgoraj brez za sankom igra techno vikinga. Sem reku da je zival! Spet opazim kratkolasinjo,mjami.
Nebi se konca,ne se domov. Predobra ekipa. ce bi primerju tole turo z ritmi, bi bil to kraut. Kik kik kik kik/sner,kik kik kik sner. Konstanto smejanje,cudne interne zajebancije potegne neko drugo osebe iz tebe. Paa ne vem,al pa je enostavno tok dobr da kr ne mors verjet. Mareta razglasim za kralja ture. V angliji je bil to perc,pa nebi zdj o tem zakaj.  Mal sm skrenu s poti. 
Jaa,tehno viking pride na oder suporta ga ovca (ki ljubi na pande) na bobnih. Izvrstno bolan bend teledva the kojn. Blaz snema. Glih med razmisljanjem kaj se je se zgodilo skor kres. Uff,pa se klic fotra. Pocas bo realnost udarla po buci. Po radiu velvet underground. Paa ja spet skrenu,hehe. Pa usen mi je. Pri zadnjem komadu the kojn,uletim za bobne js kao da bi razfaku. No bil je fail. Namest da bi zacel tko k smo se zmenl,sm sel kr neki druzga in sli smo vsak po svoje. Tko je ce bobnar zajebe. Folk ploska se usen. Jooj kok res kul ljudje tuki. Se mi zdì k da tuki ne poznajo kaj je slabo. Ampk to je ze viski,pa mogoce se baga od prej. Mi smo tud kr kul odspilal,mal bl sm bil zivcen kot ponavadi,na konc kr metu palcke v blaza k se mu je kabl zjebu in je sel 10sek prej iz odra. Da fak sj ni nc kriv,a jebi ga. Ludi slovenci. Po spilu sem bil neki cajta odsoten a prisoten. Ovca in mare sta delala pizdarije in mare je potalu mal celnih naokol. Smeh. Dvojneviskikole. Vsen za vse zenske,ceprou jih je blo kr neki. Vlasta popic! Odlicni. Viking razturava dalje. Pijemo, pricamo o muski. Mal blekaut. Pod proti spanju. Z aljazem zbagava,se smejiva in zaspiva. Zutri kafa,pa debate o veceru. Mareta je baje nosila luna in je prestavlu posode po fletu. In za konec polaroidna fotka. Hipsterkul! 
**konec**

Ni komentarjev:

Objavite komentar